Wednesday, May 18, 2011

Perlawanan persahabatan dengan team EPL


semua sedia maklum, Malaysia akan mengadakan perlawanan persahabatan dengan team-team EPL. atau dimudahkan cerita dengan team yang xdapat menjadi juara liga untuk musim ini. haha.

agak-agaknya korang tahu ke tidak nih. kompem la tahu kan dan kompem la MU xmain because MU yang menang liga kali ke-19 dan menjadi KING OF ENGLAND dah. tahniah.. tahniah.. tahniah.. haha

kat bawah nih kawe sediakan jadual perbabitan perlawanan persahabatan Malaysia dengan team-team yang xdapat menjuarai liga EPL dan bakal melepaskan geram kat team Malaysia. Hello x3! ingat nih team sayur macam Selangor ke, senang-senang jer kena belasah dengan Kelantan 5-1, kat tempat sendiri lak tuu. keh keh keh.. Ingat! Malaysia ada keeper cam v.d.Sar yaitu Apex, penyerang cam Messi dan Ronaldo yaitu Norshahrul Idlan Talaha. Sah-sah, team diorang yang kena belasah teruk nih. ahaha

13 / 7 / 2011 : Malaysia Vs Arsenal
16 / 7 / 2011 : Malaysia Vs Liverpool
21 / 7 / 2011 : Malaysia Vs Chelsea
serius, kawe masih x tahu lagi lokasi dan harga tiket yang bakal dikenakan. so kepada yang nk tengok team kesayangan tuu, silalah menabung sekarangnya. nnt xsusah nk cari duit beli tiket lak. dan pada pengamatan kawe, tiket kompem mahalnya, paling cikai pon mybe rm50. mybe.

p/s : pastikan ketiga-tiga team yang xhebat mana nih akan dibelasah teruk oleh team kita. team diorang nih bukannya hebat sgt. ye dak. nak nak, team kita tengah power sekarang nih. hehe. GOMO MALAYSIA GOMO!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang