Tuesday, March 19, 2013

Samsung Galaxy S4

Salam semua.. hari ni kawe nok cerita sedikit pasal S4 nih.. penantian yang sangat dinantikan oleh kawe.. bermacam-macam  bayangan model S4 yang ditonjolkan samada di dalam majalah or facebook.. dan ianya sangat menarik.. dan hari untuk pelancaran S4 telah tiba dan ianya sedikit sebanyak membuatkan hati kawe berdebar-debar untuk menyaksikannya..

tetapi sayangnya, ianya tidak mencapai tahap seperti yang kawe harapkan.. maksud kawe dari segi rekabentuk laa.. dari segi spesifikasi kawe rasa dah ok, kawe tak reti sangat mende-mende nih.. banyak mende-mende baru yang cuba di tonjolkan seperti apa ya.. haha.. cari sendiri lah.. malas pulak rasa nak cerita.. haha, lawak tak, ke kawe syok sendiri nih..

ok, berbalik kepada rekebentuknya, kawe rasa sama je bentuknya dengan S3.. cuma nya lebih besar.. ini hanya pendapat kawe.. mungkin ada yang suka sangat dengan rekabentuk macam tuu.. kawe bukan tak suka tapi kalau boleh, kawe nak tengok kelainan...

tapi kalau dari segi spesifikasi kawe rasa tiada yang leh lawan samsung nih.. maklumlah samsungkan tengah meletop.. orang kata, sekarang ini zaman samsung.. tapi kawe rasa macam bosan dah pakai samsung, haha.. rasa macam nak cuba brand lain lak cam Htc ke, Sony ke, Nexus ke... leh tahan jugak design yang di keluarkan..

akhir kata dari kawe, kawe ok je dengan rekabentuk tersebut dan rasa nak rembat satu lah..

ada yang nak bagi ke.. hahaahaha...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang