Wednesday, March 16, 2011

ANUGERAH SUKAN NEGARA

semalam telah berlangsung majlis Anugerah Sukan Negara.. dan pemenang sudah di ketahui.. tp adakah anda semua tahu siapa yang menang dan mengondol wang tunai RM10,000. byk tuu.. so sudahkan anda bersedia utk mengetahui nya.. jom layann!!!!

OLAHRAGAWAN 


AZIZULHASNI AWANG

dia sememangnya layak bergelar olahragawan kerana banyak percapaian yang dikecapinya.. beliau digelar sebagai THE POCKETROCKETMAN dan terbaru sekali, beliau telah mengkagumkan seluruh rakyat Malaysia kerana dalam satu perlumbaan beliau terjatuh dan serpihan kayu velodrom tertusuk d kakinya akan tetapi beliau ngan selamba nya bangun dan meneruskan perlumbaan dan memenangi tempat ketiga. selepas itu baru beliau sedar yang ada kayu d kaki. sungguh LUAR BIASA semangat beliau. KAWE BANGGA dengan AZIZULHASNI AWANG! ini merupakan kali kedua beliau memenangi anugerah ini.

OLAHRAGAWATI


DATUK NICOL ANN DAVID

Kehebatan Datuk Nicol tidak boleh disangkal lagi.. Beliau sudah pon memenangi anugerah ini sebanyak 8 kali. sapa yang dapat lawan beliau.. beliau tersangat hebat.. hoho.. merupakan NO SATU DUNIA. siapalah yang dapat melawan keawesome Datuk Nicol nih ekk.. KAWE BANGGA dengan DATUK NICOL!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang