Tuesday, March 29, 2011

UNIFI???

sekarang nih TM sudah pun 'merintis kemungkinan' nya apabila melancarkan UNIFI. tahukah anda apa itu UNIFI. pandangan pertama kawe ialah UNIFI nih pelan untuk budak-budak U jer.. haha.. agak kelakar tapi itulah hakikatnya.. ini kerana UNI is stand for UNIVERSITI. betul tak budak2 U semua.. hehe.. nak buat macam ner, x wat research dulu.. macam tuu lah jadinya.. nasib baek tanya my BIG BRO..

UNIFI ini sebenarnya merupakan HIGH SPEED BROADBAND ataupun dalam bahasa melayu broadband berkelajuan tinggi.. so kepada sapa-sapa yang menggunakannya akan merasai kelajuannya.. ini terbukti apabila kawan kawe telah menggunakannya dan mendapat feedback positif daripada mereka.. xsabar hendak melanggannya tapi masih belum mampu untuk melanggannya lagi.. tunggu TM buat promosi, baru kawe langgan.. haha.. bijak x??

maybe tak lama lagi maka ada ramai yang akan beralih kepada UNIFI.. sebelum nih TM memperkenalkan pelan STREAMYX yang menggantikan Dail-Up connection.. ada fakta yang menarik kawe terima tentang UNIFI nih ialah UNIFI nih telah ada 2 tahun lepas dan baru tahun ini TM boleh buat promosi besar-besaran tentang UNIFI.. ini semua kerana kos untuk menyediakan UNIFI agak tinggi yang menggunakan fibre Optic.. Tahniah TM kerana berusaha menyediakan perkhidmatan seperti ini.. Malaysia selangkah untuk menuju WAWASAN 2020..  

Fibre Optic

dibawah nih kawe selitkan pakej untuk UNIFI..

Tiga pakej untuk dijadikan pilihan..

adakah anda tahu apa itu VIP?? kalau belum meh kawe cite serba sedikit.. ok, mula-mula huruf V = Video or Internet Protocol Television (HyppTV), lepas tuu I = High Speed Internet dan yang last skali P = Phone (Voice Service)..


ni pulak siaran TV online yang disediakan dibawah pelan UNIFI.. bermacam-macam channel yang menjadi pilihan.. semua terpulang kepada anda..

3 comments:

  1. broadband dalam BM????

    ReplyDelete
  2. bila la nok sapa pantai timur.....sapo dok sey...internet paka fiber optic...laju tue demo...

    ReplyDelete
  3. safwan- berukband.. haha
    mat duan - bunyi kaba x lamo lagi.. haha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang