Wednesday, September 21, 2011

Piya!

Rasanya belum terlambat kawe nok post pasal midfielder The Red Warriors [TRW] atau jeneral yang merangka serangan ke kubu lawan iaitu Mohd Badri Mohd Radzi aka PIYA!

Tak kisah anda peminat bolasepak atau tidak, penyokong TRW atau tidak, awok-awok semua sepatutnya mengetahui kehebatan PIYA nih.. haha.. ayat macam poyo je lebih..

Bukan nak cakap apalah tapi pada malam TRW lawan Sarawak hari itu, Piya telah menjadi during dalam daging untuk memecah kebuntuan mendapatkan gol.. punya la liat Sarawak nih, minit ke 81 baru leh sumbat gol. Itu pun hasil gerakan Piya yang memperdayakan defend Sarawak. Welldone boh! dan untuk 3 gol berikutnya semua hasil sentuhan Piya. Through Pass yang kemah and power daripada Piya membolehkan NorShahrul Idlan Talahan menambah derita Sarawak dan jugak Daniel Fadzly.

Malam itu memang malam PIYA. tapi itu lah, Piya nih dia punyer permainan tak berapa nak konsistenlah.. Kalau konsisten mungkin dapat menjadi player yang akan digeruni dan mana tahu dapat menarik hati Rajagobal ataupun Cardiff City. Siapa tahukan.


Kamon PIYA, teruskan prestasi dan konsistensi yang terbaek yang telah anda tunjukkan semasa melawan Sarawak hari itu.
PiYA boleh! TRW boleh! Kelate boleh!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang