Thursday, August 19, 2010

Corat-coret EPL

Saingan Liga Perdana English telah pon bermula.. yang mano ado beberapa perlawanan yg menjadi tumpuan seperti MU vs Newcastle United, Liverpool vs Arsenal. Man. City vs T. Hotspur dan Aston Villa vs West Ham..

Seperti yg dijangkakan MU mudah mengatasi Newcastle United ditempat sendiri dengan jaringan 3-0, hasil daripada Dimitar Berbatov, Darren Fletcher dan Ryan Giggs.. Nmpknya Rooney msh blum berhasil myumbat gol.. dimanakah silapnya.. diharap Rooney segera bangkit dan menunjukkan perwatakan sebelumnya yg sebelum ni menjadi kebanggaan warga England..

Liverpool dan Arsenal berkongsi mata pada perlawanan pertama mereka.. Pada perlawanan itu, kelihatan Liverpool yang akan memungut mata penuh tetapi kesilapan penjaga gol Liverpool, Pepe Reina yg tersumbat gol sendiri tlh meyelamatkan Arsenal yg di ambang kekalahan.. Reina = Green?? apo kah persamaan mereka berdua?.. hehe

Kecemerlangan Joe Hart sebagai penjaga gol telah menyelamatkan Man. City daripada dimalukan oleh T.Hotspur.. Penbelanjaan besar Man. City masih belum kelihatan hasilnya..

James Milner menyarungkan jersi Aston Villa buat kali terakhir pada perlawanan itu kerana selepas perlawanan itu, dio akan berpindah ke Man. City tetapi pada perlawanan tersebut, dio menjaringkan satu gol..

Perpindahan terbaru setakat ini ialah :

James Milner : Aston Villa -> Manchester City
Craig Bellamy : Man. City -> Cardiff City
Mesut Ozil : Wender Bremen -> Real Madrid

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang