Wednesday, August 25, 2010

Ulasan Manchester City vs Liverpool



Tepat pkul 3 pagi, kawe bergegas pergi ke kedai untuk menyaksikan perlawanan diantara Man. City vs Liverpool.. xrmai yg menyaksikan perlawanan ini.. mungkin x rmai minat terhadap kedua2 pasukan ini.. akan tetapi aku minat EPL, so akan ku layan mano2 perlawanan yg menarik d ati..

ternyata perlawanan pado pagi 2 sgt la menarik dan rugi jika tak tgk..

Pada perlawanan itu bhgian tngah dan serangan begitu menjd bt M.City.. ini kerana pemain Liverpool sukar tuk msk ke kubu M. City.. Pertahanan M.City jugak mjadi dan agk ssh pemain liverpool nk msk dlm kotak penalti..

pemain yg ptt menerima pujian ialah joe hart, adam johnson, james milner dan tevez.. ini kerana kehadiran mereka sgt mengkucar-kacir kubu lawan.. pemainan yg menarik yg d tnjuk kan mereka menambah seri perlawanan ini... Pembelian James Milner yg berbaloi kerana dio dan Tevez tak henti berlari ke sini ke sana ruang dan peluang utk myumbat gol.. Joe Hart sekali lagi menunjukkan kehebatan nya sebagai penjaga gol kerana tlh mylmtkan beberapo cubaan bahaya..

sekiranya Man. City dpt mengekalkan retak pemainan seperti semalam, tak mustahil Man. City mnjd antara pasukan yg digeruni dan merebut Juara EPL dan seterusnya kejohanan lain..

Man. City menang keatas Liverpool 3-o hasil 2 jaringan Carlos Tevez dan 1 dr Gareth Barry..

Superb Joe Hart! Amazing Adam Johnson! Great James Milner!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang